Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

Akce
Sportovní akce
Úvodní strana

12.5.2015    Mgr. Anna Brothánková
  Lyžařský kurz třídy 7. A

Tradiční akcí pro žáky 7. ročníku je lyžařský výchovně vzdělávací zájezd. I v letošním školním roce tomu nebylo jinak. Místo konání zůstalo stejné jako v letech předchozích, a to Hotel Siréna v Janských Lázních, kam se místní škola s oblibou ráda vrací. Měli jsme tu k dispozici velkou společenskou místnost, kde probíhaly přednášky, promítání, soutěže a hry. Ski resort Černá Hora – Pec pod Sněžkou je pro školní kurzy ideálním místem. Přijdou si zde na své jak úplní začátečníci, tak vyspělí lyžaři a snowboardisté.
          Lyžařského kurzu se zúčastnilo 21 sedmáků a 7 žáků z vyšších ročníků, 3 bývalí žáci naší školy a 1 žák prvního ročníku. O bezpečnou dopravu se zasloužil pan Švarc, který zde s námi týden strávil a během tohoto týdne nás odvezl do trutnovského bazénu.
          Poděkování patří vedoucímu zájezdu panu řediteli L. Ondřichovi, paní zdravotnici Ivě Kollmanové, která celý týden bedlivě pečovala o zdraví všech účastníků, a panu Mgr. F. Maxovi jako instruktorovi.
          Pevně věřím, že na kurz budou účastníci dlouho a rádi vzpomínat. Sešla se zde prima parta a celý kurz proběhl ke spokojenosti nás všech bez jediného vážného úrazu.

Mgr. Anna Brothánková

Postřehy z kurzu:

Čalkovská Martina
Výlet na lyžák byl výborný nápad. Byl to úžasný týden. Dokonalý den byl pátek, kdy jsme začali sjíždět větší kopce J

Tesařová Eva
Na horách se mi moc líbilo. Vydařilo se nám počasí a ani jednou nezapršelo. Byli jsme ubytovaní v hotelu Siréna. Ještě v sobotu jsme šli vyzkoušet „kopec“ Formánek, na kterém se trénovalo pár základních pohybů. Byla celkem sranda dívat se na spolužáky, kteří na lyžích stáli poprvé. V neděli jsme byli rozřazeni do skupin a trénovali jsme, co bylo třeba. V pondělí se druhá skupina vydala na Sporty, kde byl už větší kopeček. V úterý byl odpočinkový den, který se mi líbil nejvíce. Ráno jsme šli na kolonádu a poté do bazénu, večer byla diskotéka. V pátek jsme jeli slalom. Vařili tam fajn. V sobotu jsme šli ráno na svah a chvíli pozorovali zatmění slunce. Pak jsme se vrátili a začali balit. Moc se mi tam líbilo a klidně bych tu byla další týden.

Marek Lukáš
Byl to libovej tejden.

Špalová Jitka
Šli jsme poprvé lyžovat, byl to hrozný pocit. Jen jsem si stoupla na lyže, hned jsem jela a nevěděla jsem, jak se mám zastavit. Pak mi někdo pomohl a už to trošku šlo. První jízda byla pro mě strašná. Nevěděla jsem, jak mám lyže ovládat, tudíž jsem jela úplně jiným směrem. Ještě že mě starší žáci chytali. Hned druhý den mě to začalo bavit, i když jsem stále padala.
Každý večer jsme se dívali na videa a fotografie z celého dne.Byla sranda a jela bych klidně znovu i se stejným kolektivem.

Vonešová Klára
První den jsme byli nadšení z toho, že jsme si nic nezlámali. Ráno byla vždy snídaně, a pak šup na sjezdovku. Jídlo bylo výborné a obsluha vzorná. Z hor mám docela dobrý pocit. Můžu garantovat, že i nelyžaře promění na 100% v lyžaře.

Miková Lucie
Jelikož jsme neměli permice, tak jsme celé odpoledne vyšlapávali kopec tzv. „stromečkem“. Večer byli všichni unavení. Nedělní ráno už bylo lepší.
Pondělí uteklo rychle, protože se všichni těšili na úterní odpočinkový den. Odpoledne bylo nejbáječnější. Čekal nás totiž výlet do bazénu. Někteří odvážlivci skákali ze skokánků – 1 m, 3 m a dokonce 5 m.
Ve čtvrtek probíhaly závody ve slalomu. Vítězové chlapci: 1. Pekař, 2. Apfelthaler, 3. Laurinc. Vítězové holky: 1. Vonešová, 2. Tesařová, 3. Čalkovská.
Pátek už byl takový oddechový. Jezdili jsme, jak jsme chtěli. Asi kolem půl 11 začalo zatmění slunce, a tak jsme se všichni dívali. Někdo přes CD, někdo přes svoje tmavé brýle na lyže a ostatní třeba i přes troje brýle. No bomba! J Pak nám pan ředitel dovolil sjíždět skokánek.
Po návratu na chatu jsme měli kratší čas na oddych, poté následoval oběd a pak velmi rychlé balení.
Cestou zpět byl vidět nádherný západ slunce.
Domu jsme dorazili večer. Všichni se rozprchli domů.